Ružni projekt prste čuva

Ovo je jedna od najružnijih kreacija mog kreativnog života.
A vezan je uz jedna horor.

Horor kojeg osjetiš kada vidiš da se nesigurne nožice zatrčavaju prema vratima i snažno hvataju rub vrata…
škriiiiiiiiip…
i samo čekaš bolni jauk dok usporeno, kao u filmu, skačeš prema vratima pokušavajući se postaviti kao tampon zona između prstića i zatvorenih vrata uz glasan jauk: "Neeeeee! Paziiiii!"

Škriiiiip!

Previše je to stresa, zaključih. Moram nekako riješit vrata. Ah, pa da! Pinterest. Sjećam se kako sam još davnih nemamskih dana naišla na zgodnu ideju: pool noodle, kako bi se lijepo hrvatski reklo, iskoristiti kao stoper (još jedna izvorna hrvatska riječ) za zatvaranje vrata.
Ništa jednostavnije – odreže se komad pool noddlea i razreže po dužini, natakne na vrata i vi ste MIRNI. I sve to za malo kuna.
E sad, ljeto je i pool noodla sigurno ima. Ali gdje. Viđala sam kada mi nije trebalo, sad su nestali. Svi. Pa nije vraga da ih toliko ljudi koristi. Iskreno nikad nisam nikog vidjela da se kupa s tim. Al dobro, dugo i nisam bila na moru.
No, nakon par dana potrage, ipak smo uspjeli naći u nekom konzumu na kraju grada prekrasni pool noodle u krasnoj ljubičastoj boji.
Čim sam se vratila doma, krenula sam na posao rezanja. Sve je zaista vrlo jednostavno.
Osim.
Vrata.

pretila vrata


Amerikanci kao što imaju tanke zidove, očito imaju i tanka vrata. Ne ova naša (moja barem) iz 70 -ih. – višeslojna. Oooo, pokušavala sam ja nataknuti na sve moguće načine, jarac u meni je prkosio, e neće mene vrata pobijediti.
Samo što jesu.


Što sad? Kamo dalje?


I tako, sjedim ja na podu, i dalje očajna, razmišljam o alternativama i pogled mi padne na baby gym s plastičnim karabinjerima. O pa da. Kukice za tuš!
Kupim kukice, naslažem ih iii…



Probaj, fejlaj, probaj, fejlaj...


…oh ne.
Pretanke su. Vrata su ipak preblizu rubu i prstići definitivno ne bi preživjeli udar.
Što sad.
Pogled mi padne na razrezani pool noodle.
E pa sad to već ima smisla.
I tako, razrežem noodle na kolutove, naslažem na kukice, lijepo stavim. Odlično je.
SAMO, kukice baš nisu čvrste.

to još nije to


Aha, sjetim se plastičnih držača za kablove.



I krenem u „heklanje“ Naslažem ih na razne načine, tako da budu najdeblji gdje trebaju biti, tanji gdje ne trebaju, isprobam sve moguće načine zatvaranja vrata. Tres, boom, kreš – svaki put moja inovacija zaustavlja potpuno zatvaranje vrata. Tadaaaaa!

čudovište

Iako je taj period lupanja vratima kratko trajao još ponekad ih koristim. Uostalom pokušala sam pool noodle iskoristiti kao zaštitu za stolić kako se ne bi ovo ponovilo, ali nije imalo nekog učinka, jer je probuđivao još veću zanimaciju mladog padawana za rubom stola. I redovito ju je skidao.

Ni kao nakit nije nešto prošao :D


Unikatna ogrlica


No, iskoristili smo još i za igru, a imam i još nekih ideja u rukavu :)





0 komentari:

Post a Comment

Newsletter

Subscribe Our Newsletter

Enter your email address below to subscribe to our newsletter.